onsdag 21. juli 2010

Kufstain – Cortina D'Ampezzo

Da var det slutt på Tyskland og etter noen minutters kjøring var jeg over i Østerike. Jeg skulle innom Kufstain for å finne meg en dekkforhandler som kunne bytte dekkene mine. De jeg hadde var brukt opp.
P1010292

Første forsøk hadde ikke min dimensjon, men de pekte 100 meter ned i gata, til konkurrenten, og der hadde de Mezler både fordekk og bakdekk. De brukte 40 minutter på hele jobben, og samtidig lappet og skiftet  dekk for andre som droppet innom. 325 euro kostet det. Veldig bra service og så raskt.

Så da klokken var 10 kjørete jeg oppover mot Brenner passet. Jeg valgte å unngå motorveien. Planen var å kjøre til Toblac og overnatte hos Santer. Men der hadde de bare noen suiter igjen. 100m2 og 300 euro. Men jeg likte ikke innredningen så jeg kjørte videre til Cortina D'Ampezzo. Her fant jeg et hotell med flott utsikt og hyggelig betjening. Villa Trieste.

Ingen kommentarer: